Jaap 55 en Koos 65

2 juli 2017 - Vlaardingen, Nederland

Het weekend stond in het teken van de jarigen. Van Jaap kreeg ik een leuke verjaarsfoto mee in de vroege morgen. Waaruit bleek dat hij niet vergeten was, bloemen, cadeautjes, kaarsje en een kaart. De rest heeft zich aan mijn blik onttrokken.  Ik deed zaterdag wat licht huishoudelijk werk en verlummelde de dag totdat ik naar Ineke en Koos ging.

We gingen eten en Delft als opmaat naar het feestje op zondag. De 65-jarige zag er patent uit en we memoreerden in vogelvlucht de jaren die verstreken waren sinds diagnose en dat het godzijdank zo goed gaat. Dat het er ook zo anders voor had kunnen staan getuige de ervaringen in het blad van de patiëntenvereniging. Dus alle reden voor een feestje en dankbaarheid.

We hadden het gezellig, kwamen gevoed en gelaafd weer thuis en ploften al vrij snel in onze bedden. Uitbuikend lezen.

Op zondagmorgen kom alles relaxed op gang komen. Feestje begon 14 uur. Ontbijten, optutten en ik nog even naar Erik, Eline en Boaz. Het ventje lag zo lekker te spelen, Eline rende 10 km en Erik had zijn ronde er al op zitten.

Rond 12 uur werden er taarten en hapjes bij Ineke en Koos bezorgd. Allemaal verzorgd door een vriendin die daar een soort bedrijfje van heeft gemaakt . Fantastisch verzorgd en lekker. Gezellig gepraat met diverse vrienden en familie. Kleine Duke zijn flesje gegeven. We konden zelfs buiten zitten, de zon scheen. Tess en Jack waren ook van de partij .

We hebben nog even in kleine setting bij elkaar gezeten en koffie gedronken. Ik had een goede reis naar Oegstgeest. De komende drie dagen ben ik op mijzelf aangewezen. Ik hoop op mooi fietsweer.

Kreeg nog taart en hapjes mee naar huis, daar ga ik zo mee beginnen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    2 juli 2017
    Echt een feestelijk weekend! Fijn dat je er was
  2. Koos:
    3 juli 2017
    Het was weer een heel gezellig weekend samen. Een zonnig verjaardagsfeestje en op de valreep vergaten we bijna nog om afscheid te nemen. Toch nog gelukt door het autoraampje.