Boaz

30 juni 2017 - Leiden, Nederland

Vanmorgen werd kleine Boaz in alle vroegte gebracht door Erik. Ik was al even op zoek gegaan naar een kleed en wat speelgoed. De kleine man was in een prima stemming. Eerst een poosje spelen en toen anderhalf uur in zijn bedje geslapen. Na een fles en wat fruit gingen we met de bus naar Leiden. Mensen waren vriendelijk en behulpzaam. We wandelden naar Naturalis. Helaas en gekrompen versie en de T-Rex was er al niet meer. Het ging over ontdekkingsreizigers en er was een natuurfototentoonstelling. Boaz vond alles interessant en heeft veel geleerd :-) Hij heeft bij een kampvuurtje gezeten en in een rieten strandstoel.

Daarna wandelden wij deels in de regen naar de Hortus Botanicus, waar wij lekker warm werden in de kassen met tropische planten. Daar smikkelde Boaz zijn broodje op tussen de excotische planten. Het was daar mooi en rustgevend. Boaz kreeg aandacht van twee dames die vroegen of ik hem al op de leliebladeren had gelegd. Dat doen de Leidenaren zeggen ze. Nou, wij niet hoor. Boaz lijkt mij al iets te zwaar om op een lelieblad te drijven.

We hebben daar alle tijd genomen en gingen toen naar het Rapenburg tegenover het academiegebouw. Er studeerden allerlei studenten af. Het was er feestelijk en wij zaten op het terras van het Grand Café er tegenover. Daarna huiswaarts, naar het station en de bus. Iedereen was aardig en behulpzaam. Wat fijn dat dat ook nog bestaat.

We waren nog niet lang thuis of papa arriveerde. Boaz raakte er opgewonden van alsof hij van alles wilde vertellen aan Erik. Ik deed hem gauw zijn nieuwe kleertjes aan, zo schattig. En daar gingen ze weer....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke:
    30 juni 2017
    Wat een leuke dag! En wat een ondernemende oma. Je hebt hele mooie foto's van Boaz gemaakt, schattig.