Op verkenning

24 juni 2017 - Oegstgeest, Nederland

Op de fiets naar Katwijk en Noordwijk geweest. Ondanks de grijze luchten, hing er een  echte vakantiesfeer in de plaatsjes.

Even langs de waterlijn gelopen, maar je werd gezandstraald. Dus toch maar even het stadje in. Ik sloeg mijn slag bij Livera en kreeg wat adresjes van de verkoopsters, waar je lekker zou kunnen eten. Een geweldige viswinkel, de mensen stonden in de rij, maar ik heb een tafeltje bemachtigd en een heerlijke vissalade gegeten, met een Sauvignon Blanc.

Voorts door de duinen naar Noordwijk. Dat was grappig. Peter heeft mijn IPhone ingesteld dat hij mij kan traceren, op mijn verzoek. Ik zei voor de grap tegen hem dat het wel een aantasting van mijn privacy is. Stel dat ik ineens iedere dag te traceren ben in bijvoorbeeld Hotel de Zeemeeuw, wat denk jij dan? Laat ik nu de Zeemeeuw tegenkomen en ja, toen moest ik daar wel even aan de koffie en Peter appen; Zoek mijn IPhone!

Ik zit hier nu weer thuis aan de biologische thee op een wollen vachtje. Alles ademt hier eerlijke producten uit.

Straks toch maar even aan mij  eigen pinda's .

1. Ineke:
    24 juni 2017