Voorlinden

3 juli 2017 - Wassenaar, Nederland

Vandaag heb ik 50 km gefietst. Het doel was museum Voorlinden en Meyendel. Het was nog wel een beetje een zoektocht. Ik was in het centrum van Wassenaar, maar het museum ligt bijna in Den Haag. Een aardige mevr heeft mij de weg gewezen en waarschuwde mij voor de dure koffie bij het museum. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus eerst geluncht bij van der Valk en toen naar landgoed Voorlinden. Een prachtig modern museum, mooie grote lichte ruimtes met verrassende moderne kunst. Ik heb mij niet echt verdiept in de essentie.

Nog even in de tuinen rondgedwaald en toen weer op de fiets. Door de duinen naar Katwijk. Visje bij de goede visboer en een witte wijn in de strandtent. Daar werd ik een beetje rozig van, het waaide hard en ik was nog niet thuis. Ik kan steeds de weg niet goed vinden naar huis. Rijd steeds andere routes. Ik houd het Bioscience Park wat in de gaten en toch gaat het mis. Als ik het Corpus in beeld heb komt het weer goed.

Nu met de benen om hoog. Ik volg een spannende Netflix serie en lees meisjesboeken  van na de oorlog.

Douwe en Inez moeten nog maar 139 km lopen. Ze komen 17 juli weer huiswaarts. Ieder maandag krijg ik Camino-nieuws.

1. Ineke:
    3 juli 2017
    Zo te lezen al weer een prima vakantiedag. En de komende week ook nog eens aardig zomerweer. Fijn!