De 'thuiskomst'

24 juni 2017 - Oegstgeest, Nederland

Ik arriveerde al om 11uur op mijn vakantieadres. Rond Amsterdam de nodige drukte en enige stress vanwege nieuwe wegen die de navigatie niet herkend. Ik trof een heerlijk huis aan, waar ik mij bijzonder welkom voel. Briefjes, boekjes , wijntje, overal is aan gedacht. Het is zo lekker licht hier en de omgeving lokt. Ik ga zo even op verkenning.

Erik belde en ik had Boaz op FaceTime , die was zo leuk aan het spelen en lachte af en toe naar mij.

Ik denk dat ik hier wel kan aarden, het is net of het licht anders is aan de kust. Terwijl het gewoon bewolkt is en toch is het anders.

1. Ineke:
    24 juni 2017
    Klinkt goed Maya! Klopt het dat dit je eerste verslag is? Ik heb vanmorgen op Duke gepast. Kost nog niet zoveel inspanning zo'n kleintje. Na de boodschappen nu lekker thuis. Vanmorgen netjes op tijd het mailtje van mama ontvangen. Ze is blij met dit minder hete weer. Wat leuk dat Douwe en Inez je zo welkom heten. Veel plezier
  2. Koos:
    Lieve schone zus,
    Fijn dat je goed op je vakantiebestemming bent aangekomen. Contact op deze manier is leuk. Af en toe een foto om te laten zien hoe mooi het is. helaas werkt het weer nog niet zo mee maar maandag wordt een mooie dag. Tot zaterdag.

koos
  3. Maaike T:
    24 juni 2017
    Ah leuk Koos, ik ben al op pad geweest om de omgeving te verkennen. De lucht was vele tinten grijs, maar het maakte mij niet uit. Aan zee word ik altijd een beetje blij.