Stranddag

26 juni 2017 - Katwijk aan Zee, Nederland

Vannacht was ik rond vier uur wakker en zag ik het al dagen in het oosten, maar ik besloot toch nog maar een paar uurtjes te blijven liggen. Het beloofde een mooie dag te worden.

Er moesten eerst een paar noodzakelijke boodschappen gedaan worden. Ik ontdekte op mijn fiets een aardig winkelcentrum, met in ieder geval een grote AH. Ik kwam met allerlei lekkers thuis en heb op het balkon ontbeten.

Rond 12 uur de fiets gepakt en naar Katwijk gereden. Op een of andere manier is het lastig om er te komen en om normaal thuis te komen. Het ligt hier 6 km vandaan en ik maak er 12 km van. Vreemd.

Een aantal fijne uren aan het stand doorgebracht. Nu of nooit, de verwachtingen zijn niet zo best. Het was er heerlijk en ik ben een beetje verkleurd. Mij zelf nog even op twee harinkjes getrakteerd bij de geweldige viswinkel en toen huiswaarts. Gek genoeg kreeg ik toch een hongerklap en kwam slap en trillerig thuis. Dat is al weer verleden tijd. Koffie, kersencake en m&m's, het ging er achter elkaar in.

Nu lekker met de benen omhoog, boekjes, IPad en tv, alles bij de hand.  De komende dagen heb ik weer mensen om mij heen. Vrijdag komst zelfs kleine Boaz bij mij en hij mag mee naar Leiden.

1. Peter:
    26 juni 2017
    Leuk ma,

Ik ben weer bij. Had de twee eerste verhalen al gelezen en was aan gisteren en vandaag nog niet toegekomen. Nu weer helemaal bij. Leuk om je avonturen te lezen. Geniet lekker! Dikke kus van ons allemaal.
  2. Ineke:
    26 juni 2017
    Lekker nog een zonnige dag☀️ Tot morgen!
  3. Koos:
    27 juni 2017
    Veel plezier vandaag samen
  4. Es:
    27 juni 2017
    Als je om vier uur wakker bent heb je in ieder geval een lange dag
    Klinkt fijn ( en lekker ) allemaal!