Afkicken

16 juli 2017 - Oegstgeest, Nederland

Het is zondag. Gisteren ben ik thuis gekomen. De laatste twee dagen in Oegstgeest bracht ik door op de fiets. Ik wilde de Kager Plassen nog wel eens zien. We hebben er ooit gevaren. Op de fiets was het moeilijk bereikbaar. Ik moest 3 veerpontjes nemen. Ik heb nog wel even aan de waterkant naar een draaiend molentje zitten kijken. Toch knaagde het afscheid al aan mij en ik wilde het huis mooi achterlaten.

In een kledingwinkel vond ik een mooi cadeautje. Een glazen huis met twee engeltjes " die 'angel to go' heten. Ik heb het een beetje aangekleed en het zag er uit als een mooi object. Ik heb het op tafel neergezet met mooie bloemen uit de tuin er bij.

De laatste dag was ik nog even bij Boaz en Erik en Eline. Heb nog een uurtje opgepast. Boaz was een beetje bang voor mijn kleine fototoestelletje. Daarna naar Ineke en Koos. Ik heb er nog geslapen.

De terugreis verliep redelijk goed. De navigatie heeft de nieuwe wegen rond Amsterdam niet. Daar had ik wel stresse en waarschijnlijk ben ik omgereden.

En nu weer thuis. Alles kon zo de kast in. Schoon. Uiteraard naar mama geweest, waar ook Daan, Gabi en Jaap kwamen. Prachtige rapporten. Wauw, wat doen die kinderen het goed. Zo'n rapport heb ik nooit gehad.

Jaap mocht mijn oude IPad meenemen. Ik tikte wel 5x een verkeerde code in, waardoor er steeds langer gewacht moest worden op een nieuw poging. ' s Avonds hadden ze het tochvoor elkaar gekregen. Leuk.

Vanmorgen met mama naar de kerk geweest . Na afloop samen naar mijn huis gegaan. Ik vind het een beetje somber hier, dooie boel. Ik mis nu de zeelucht al.

1. Ineke:
    16 juli 2017
    En dat was het dan.....Fijn dat je het zo goed naar je zin had. Leuk dat we er zo steeds een beetje bij konden zijn. Nog een paar daagjes in de Kuinrestraat afkicken voordat je weer aan de slag gaat.