Reis naar Israël

Lieve familie,

Vrijdag de 23e vertrekken we om 5 uur s’morgens vanuit Amersfoort. Ik zal proberen reisblogje bij te houden.

Ik ben al voorzichtig voorbereidingen aan het treffen. Vanmorgen in de kerk nog een paar reisgenoten gesproken. Aardige mensen gaan er mee. Ik ben erg benieuwd wat deze omgeving met mij zal doen. De plaatsen waar de mij zo bekende verhalen zich afgespeeld hebben. Ik kijk uit naar de landschappen, Jeruzalem, Yad vashem, Massada, Gallilea.

Ik ben bang dat er ook af en toe een lied uit het Liedboek aangeheven zal worden, het hoort er allemaal bij in deze setting

Eerst maar eens de door de strenge veiligheidscontroles van El Al zien te komen. Ik laat mijn zakmesje  maar thuis. Daar had ik in Amerika al gedonder mee.

Wordt vervolgd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ineke:
    18 februari 2018
    Leuk Maya, Ben heel benieuwd naar je belevenissen. Alvast veel plezier en een mooie, indrukwekkende reis gewenst.
  2. Jaap:
    18 februari 2018
    Een heel indrukwekkend land. En inderdaad, El Al gaat je koffer binnenste buiten keren, en jou zelf ook. Fijne reis Maya!